روزایِ مَــرگ بــار

خرید بک لینک

من اینجا را انتخاب کرده ام برای خالی کردن درد دلهایم، این وبلاگ مونس شبهای تنهایی و روزهای بی قراری من خواهد بود، مینویسم برای کسی که نمی دانم کیست فقط میدانم دوستش دارم دیوانه وار،میدانم هیچ وقت نوشته هایم را نمیخواند و هیچ وقت نخواهد فهمید که دوستش دارم....من اینجا فقط دلتنگیها و درد دلهایم را مینویسم.==========================================ایـــــنجا"مــــــــالِ من" اســــــت…ایـــــنجا"مــــــــالِ من" اســــــت ؛ مــــــــــــالِ خــــــودم ؛ اجبـــــاری نیســــت بیایـــــی و نمانــــی . مَـــــن، بـــــه "تنهایـــــی" عــــــادت دارم اینجــــــا مَـــــــن مینــویسَـــــــم خُـــــــــودم را لحظـــــــه هایـــــــم را عصبانیتـــــم را دِلتَنگـــــی هایــــــَم را غُــــرغُــــر هایَــــم را گِـلِـــــه هایـــی کـــه هیــــچ گــــاه بــه زبـــان آورده نِمیشونــــد وَ مُـــــدام نوشتــــــــه میشونــــد چیــــزهایــــی کـــه روزی آزارَم میدادِه. خُــــــــودَم را …تــــــــو را… او را … همــــــــــه را … تــــــــویِ آشُفتـــــــــه تَریــــــــن لَحَظــــــات هَــــم مَـــرا بِبینــــی ظاهـــــرَم آرام اســــت. امــــــــــا اینجــــــــا کلمِــــه هایــــم فَریـــــاد اســـت اینجــــــــا مـــــالِ مَــــــن اســــــت مــــــــالِ خـــــــــــودَم… هَــــــــــر جـــــــــور دِلَـــــــــم بخواهَـــــد تــــوش مینویسَــــم تــــا آرامَـــــم کُنــــد وَقتـــــــــــی صِــــــدا کَـــــــــم مــــــی آوَرَم ؛ وَقتـــــــــــی دَردَم میگیـــــــــرَد؛ وَقتـــــــــــی بُغــــــــــض میکُنـــــــــــم ؛ وَقتی میمیـــــــــــــرم. هــــــــر کَـــــس دلـــــــش گرفت روزایِ مَــرگ بــار...ادامه مطلب

ما را در سایت روزایِ مَــرگ بــار دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 32 تاريخ: يکشنبه 9 بهمن 1401 ساعت: 17:19

یک حرفهایی می ماند بیخ گلوی آدم
می ماند و فریاد هم نمی شود
می ماند و بغض هم نمی شود
بغض یواشکی حتی
بغض آخرِ شب توی رختخواب که اشک شود آرام
می ماند بیخ گلوی آدم، هیچ چیزی نمی شود اصلا
می ماند و یک خنده هایی را، یک لذتهایی را کمرنگ می کند
می ماند و سایه می اندازد روی هر چه بعد از این…

روزایِ مَــرگ بــار...

ما را در سایت روزایِ مَــرگ بــار دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 153 تاريخ: شنبه 28 ارديبهشت 1398 ساعت: 21:16

گاهی سکوت میکنی
چون اینقدر رنجیدی که نمیخوای حرف بزنی
گاهی سکوت میکنی
چون واقعا حرفی برای گفتن نداری

سکوت گاهی یک اعتراضه
و گاهی هم انتظار

اما بیشتر وقتها سکوت برای اینه که هیچ کلمه ای نمیتونه غمی رو که تو وجودت داری توصیف کنه
که این یعنی همون حس تنهایی

روزایِ مَــرگ بــار...

ما را در سایت روزایِ مَــرگ بــار دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 188 تاريخ: شنبه 28 ارديبهشت 1398 ساعت: 21:16

هر روز میمیرم
هر روز میشکنم
هر روز میگریم
هر روز میـ …
روزها تکراریست یا افعال من ؟!
خسته ام از این میـ … ها

روزایِ مَــرگ بــار...

ما را در سایت روزایِ مَــرگ بــار دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 148 تاريخ: شنبه 28 ارديبهشت 1398 ساعت: 21:16

زنـدگــی انـگــارتـمــام ِ صـبــرش را بـخـشـیـده اسـت بـه مـن !!هـرچــه مـن صـبــوری میکـنـم او بــا بـی صـبـری ِ تـمــامهـول میزنــدبـــرای ضـربــه بـعــد … !کـمـی خـسـتــگـی در کــن ، لـعـنـتـــی …خ روزایِ مَــرگ بــار...ادامه مطلب

ما را در سایت روزایِ مَــرگ بــار دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 159 تاريخ: شنبه 28 ارديبهشت 1398 ساعت: 21:16

صفحه بندی